HELLO KITTY 40th ANNIVERSARY

Hye bersempena 40th anniversy of Hello Kitty, dira berpeluang menjadi sebahagian dari event yang dijalankan di HELLO KITTY TOWN, JOHOR BHARU !!!!

Ini pun sebenarnya last minute sebab my bestfriend adalah Top10 Finalist untuk Hello Kitty Catwalk Competition !!!! Haaa ??? Macam best kan.

So jom tengok apa yang best sepanjang event tu berlangsung :)


Jumaat, 31 October kami bertolak dari KL jam 9.00 pagi dan sekitar jam 3.00 petang semua krew sampai ke hotel.



Korang boleh tengok Top10 finalist untuk Hello Kitty Competition ni di 






*** View dari dalam hotel ke luar :)

Macam-macam yang menarik sekitar Hotwl ini kerana Traders ialah hotel yang berkolaborasi dengan HELLO KITTY TOWN sendiri. Berkonsepkan mall kat bawah dan atasnya hotel. So dira cerita sekali lalu okay ?






Sekitar Luar Hello Kitty Town :)






















Kebanyakan gambar masa fashion show dira tak dapat kongsikan, kerana dira hanya record video semasa fashion show. InsyaAllah, dira akan edit video tu sebelum publish dan update disini yee..
Tapi, korang boleh tengok banyak lagi gambar dan kemeriahan sepanjang event ni Instagram dengan Hashtag #HelloKitty40thmy :)

Gilerrr banyak gambar kat situ okay ! Pleasee tengok sebab memang fun sangat..
To my bestfriend, Roshaziqqah, thank you sebab yakin dengan kebolehan dira untuk make up model dia semasa event ni. Thank you so mucchhh :))))

Eh jangan lupa tau, dira tak menyepi di laman sosial, just FOLLOW INSTAGRAM dira untuk update paling latest sebelum dira buat full update di blog. Sbb kadang-kadang takde masa nak menghadap laptop untuk update, so dira jadikan InstagRAm sebagai medium teaser untuk blog entry sebenarnya :)))

Thank you to all yang still support dyrachentasayang :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...